معاونت اداری و مالی شهرداری خبر داد:
معاونت اداری و مالی شهرداری گفت : شهرداری به عنوان نهادی اجتماعی و سازمانی مردمی تمام تلاش خود را بکار برده است تا در راستای خدمت رسانی به شهروندان بتواند با توجه به تمام کمبودها و خصوصاً مشکلات مالی خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه دهد .
کد خبر: ۳۷۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 11 February 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه ؛ مهندس حیدر کرمی گفت : با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض سالیانه واحدهای مسکونی خود تا پایان سال اقدام نمایند از بیمه نامه آتش سوزی ، انفجار و صاعقه  به عنوان جایزه خوش حسابی برخوردار خواهند شد و نیز شهروندانی که در راستای توافقات به شهرداری منطقه مراجعه نمانید از 20درصد تخفیفات بهره مند می شوند.
مهندس حیدر کرمی افزود : در همین  راستا و بازهم با پیشنهاد شهردار محترم کرمانشاه جناب مهندس رضایی و مصوبه شورای اسلامی شهر ساکنان محلات نوکان ، کرناچی، شهرک مهدیه ، کهریز و پل کهنه و شهرک صادقیه که جهت تعیین تکلیف ساختمان احداثی خود حداکثر تاپایان سال 1395 به شهرداری منطقه مراجعه نمایند از تخفیف 50 درصد تصویب استفاده خواهند کرد .
مهندس حیدر کرمی تاکید کرد: این عوارض در سال 1396  بصورت کامل دریافت خواهد شد و از شهروندان ساکن  همه محلات یاد شده دعوت می شود که هرچه زودتر اقدام لازم را با مراجعه به شهرداری مناطق انجام دهند .
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه ارائه خدمات در شهر توسط شهرداری بواسطه مکانیزم عوارض شهری و بهای خدمات که توسط شهروندان پرداخت می شود نقش بسیار مهمی در جهت خدمات مطلوب و با کیفیت خواهد داشت و منبع اصلی درآمدهای  شهرداری هم از طریق پرداخت عوارض تامین می شود از شهروندان عزیز کرمانشاهی می خواهیم  که در توسعه و پیشرفت کرمانشاه مشارکت بیشتری با پرداخت بموقع عوارض داشته باشند .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار