فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی شهرستان در یک عملیات مشترک، محموله 20 کیلوگرمی تریاک را که از استان تهران بارگیری شده بود، کشف کردند.
کد خبر: ۳۷۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 11 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سرهنگ حسین براری اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند زمان و محور تردد یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.
وی افزود: اکیپی از عوامل انتظامی به محور موردنظر اعزام شدند و پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس، با مشاهده خودروی حامل موادمخدر به تعقیب آن پرداختند، اما راننده به محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم 40 ساله که راهی برای فرار از اعمال قانون نداشت به سمت یکی از روستاهای حوالی شهرستان کنگاور تغییر مسیر داد و در نهایت تسلیم عوامل انتظامی شد که در بازرسی از خودرو، محموله موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.
براری با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو 405 در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس اعتراف کرده که در پایتخت 20 کیلوگرم تریاک را از یکی از قاچاقچیان عمده موادمخدر خریداری کرده و قصد توزیع این محموله در شهرستان کنگاور را داشته است.
وی گفت: متهم که پیش از این مورد چندین سابقه حمل موادمخدر را در سوابق کیفری خود به ثبت رسانده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار