کشف شد:
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 12 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: عوامل پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان سابقه دار موفق شدند یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند.
وی افزود: این محموله که حاوی مواد آتش زا بود، از کشورهای همسایه خریداری شده و قرار بود پس از عبور از معابر غیر مجاز مرزی و انتقال با خودروهای پوششی، در سطح استان کرمانشاه به فروش برسد، لذا موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین راستا اکیپی از مأموران این پلیس پس از کسب مجوز قضائی به محور ورودی غربی شهر کرمانشاه اعزام شدند و ضمن رعایت حقوق مردم با اقدامات ویژه پلیسی یک دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: خودرو جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازرسی از آن ۴۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر استاندارد کشف و به مراجع ذی ربط تحویل داده شد، همچنین بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ۳۰ سال سن دارد و پیش از این نیز چندین بار به جرم حمل کالای قاچاق توسط پلیس دستگیر شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار