در دالاهو برگزار شد:
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 14 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک؛در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال با نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار شد.
با عنایت به تخصیص 60 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان دالاهو توسط رییس جمهور محترم در سفر خود به استان جهت اشتغالزایی، مقرر شد بانکها در پرداخت تسهیلات، نهایت همکاری را داشته باشند.
فرماندار شهرستان دالاهو گفت:‌ اگر از خانه ها و کارگاه های کوچک شغل و درآمد ایجاد شود بسیار ارزشمند است، اشتغالزایی به کارخانه و بزرگی واحد تولیدی نیست، بلکه میزان اشتغال ایجاد شده مهم است.
مراد علی تاتار افزود: امروز اشتغال و بیکاری از دغدغه های تمام مسئولان کشور است و دولت برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم از سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز استقبال خواهد کرد.
وی تصریح کرد: هم اکنون زمین هایی برای سرمایه گزاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی اختصاص یافته است و از سرمایه گذاران حمایت های لازم برای ایجاد اشتغال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار