مدیرکل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بازآفرینی فقط مربوط به بافت‌های شهری نیست و می‌تواند هر موضوعی را شامل شود.
کد خبر: ۳۷۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود حق‌لطفی در پنجمین جلسه ستاد بازآفرینی استان قزوین که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مطرح شده است که به تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی و غیره برای ارتقا کیفی و کم هزینه شدن زندگی مردم می‌پردازد.

وی ادامه داد: بازآفرینی فقط مربوط به بافت‌های شهری نیست چراکه می‌تواند هر موضوعی را شامل شود که استان قزوین هم ظرفیت قابل توجهی در زمینه بازآفرینی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: ستاد بازآفرینی به همین منظور و برای ارتقا کیفی سطح زندگی مردم ایجاد شده است و امیدواریم در این راستا بتوانیم به اهداف تعریف شده وزارت راه و شهرسازی دست یابیم.

حق‌لطفی با بیان اینکه در سال‌های دور ورود به بافت محله شهید انصاری بدون توجه به ارزش‌های واقعی آن صورت گرفته است، تصریح کرد: دومحله سردار و دیمج هم‌اکنون مورد هدف بازآفرینی واقع شده است که امیدواریم تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ شود.

این مسؤول اضافه کرد: با برگزاری جلسات مستمر می‌توان از ظرفیت تمام استان قزوین برای این موضوع بهره گرفت تا یک پروژه بدون عیب و نقص به سرانجام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار