مسابقات همگانی بدمینتون بزرگداشت روز پاسدار یادواره شهید ناصر پوستی با اعلام نفرات برتر در اردبیل بکار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 23 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل شامگاه جمعه در حاشیه مراسم اختتامیه این رقابت ها به خبرنگار مهر گفت: مسابقات همگانی با هدف همگانی سازی بدمینتون و اشاعه آن در میان عموم مردم در سالن های تختی و حجاب اردبیل برگزار شد.

ابراهیم پوستی با تاکید به جذابیت و زیبایی این ورزش، اضافه کرد: ورزش بدمینتون با هزینه اندک می تواند به عنوان یکی از سرگرمی های قابل توجه آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هیئت بدمینتون استان آماده هدایت و راهنمایی علاقه مندان به این رشته ورزشی است، استقبال از رقابت های همگانی را قابل توجه عنوان کرد.

رئیس هیئت بدمینتون استان با تاکید به اینکه این رقابت ها برای ورزشکاران بالای ۲۰ سال بود، اضافه کرد: در دو گروه بانوان و آقایان با اعلام نفرات برتر مسابقات به پایان رسید.

به گفته پوستی در بخش بانوان ۳۳ ورزشکار رقابت کردند و خانم خاطره اصولی از اردبیل نفر اول، سولماز صمدی کیا از اردبیل نفر دوم و خانم ها اعظم حبیبی از مشگین شهر و بهشته پناهی از اردبیل مشترکاً سوم شدند.

وی اضافه کرد: در بخش آقایان نیز ۲۵ ورزشکار رقابت کردند و علی عفت پرور از اردبیل نفر اول، اتابک تجلیلی از اردبیل نفر دوم و آقایان قاسم بستانی از خلخال و رضا عرفانی از اردبیل مشترکاً نفر سوم رقابت ها شدند.

رئیس هیئت بدمینتون استان از اعزام نفرات برتر این مسابقات به مسابقات منطقه ای در یکی از استان های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خبر داد.

به گفته این مسئول نفرات برتر رقابت های منطقه ای به رقابت کشوری اعزام خواهند شد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار