نرگس یوسفی در گفتگو با تابناک:
معاون ورزش بانوان کرمانشاه گفت:۱۵۰ نفر از مربیان برتر استان ها، نایب رئیس هیئت های استان ها و مدیران باشگاه های ورزشی و نماینده ورزشی هر شهرستان استان ها در این همایش حضور دارند.
کد خبر: ۳۸۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 26 February 2017
نرگس یوسفی  در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:این همایش با  حضور سی نفر از نفر از مربیان و ورزشکاران  هفت استان نام برده از غرب و جنوب کشور به هفتم و هشتم اسفند ماه  با رویکرد آشنایی با سو مصرف مواد نیروزا، روانگردان ها و دارو های لاغری ویژه بانوان در حال برگزاری است.

یوسفی در ادامه افزود: هم چنین از میان ۱۵۰ نفر شرکت کننده در این همایش ده نفر از مربیان برتر استان خوزستان، چهل نفر از نایبان رئیس هیئت های پزشکی ورشی استان ها، و بیست نفر از نمایندگان ورزشب شهرستان های هر استان آموزش های به روز در زمینه باشگاه داری و تربیت وررزشکاران را فرا می گیرند.
همایش پیشگری و مقابله با آسیب های اجتماعی با رویکرد آشنایی با سو مصرف مواد نیروزا، روانگردان هاو داروهای لاغری ویژه بانوان با شرکت استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام،همدان، خوزستان، لرستان، کهگیوله و بویر احمد و چهارمحال بختیاری در هتل پارسبان کرمانشاه به مدت دو روز در حال برگزاری است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار