مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی 79 درصد روستاییان استان قزوین از گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 26 February 2017
اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک از قزوین با بیان اینکه در حال حاضر 98 درصد خانوارهای شهری استان از نعمت گاز برخوردار هستند، عنوان کرد: اهالی 22 شهر قزوین از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی  با اشاره به اینکه تنها سه شهر در استان قزوین فاقد گاز شهری هستند، افزود: شهرهای رازمیان، معلم کلایه و سیردان فاقد گاز هستند که امیدواریم ظرف چند ماه آینده بتوانیم شهرهای رازمیان و معلم کلایه را نیز گازرسانی کنیم.
بوشهری از گازرسانی به 144 روستا در دولت تدبیر و امید نیز خبر داد و تأکید کرد: این میزان ، به نسبت مدت مشابه در دولت قبل 36 درصد رشد داشته است.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر بیش از 79 درصد روستاهای استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که امیدواریم با اتمام پروژه های در دست احداث، این رقم به 90 درصد برسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر 377 روستای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به 132 روستای دیگر نیز در حال اجرا است.
وی افزود: در سال جاری در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی درمجموع 13 هزار و 355 مشترک به تعداد مشترکین گاز استان افزوده‌شده است.
بوشهری در پایان عنوان کرد: امسال  13 هزار و 140 مشترک خانگی و تجاری و 215 مشترک صنعتی به جمع مشترکین استان اضافه شده و تعداد مشترکین استان به 375 هزار و 678 رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار