فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: 50 رأس دام قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۸۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "فرزاد اکبری" عنوان کرد: به منظور تحقق منويات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهاي قاچاق و در پی تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان صحنه با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و رصد محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان صحنه، در محور مواصلاتی کامیاران – دینور یک د ستگاه کامیون بنز را که برابر اطلاعات و اخبار دریافتی حامل دام قاچاق بود، متوقف کردند. 

وي ادامه داد: در بازرسي از اين کاميون تعداد 50 راس احشام قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: متهمان که اهل و ساکن شهرستان های کرمانشاه و کنگاور هستند، در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کردند که مقصد این محموله قاچاق استان قم بوده است.

سرهنگ اکبری با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: پديده قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز بروز سایر جرايم در جامعه است و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار