مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مراسم وداع با ۴ شهید گمنان تازه تفحص شده تحت عنوان «شبی با شهدا» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر مرادعلی محمدی، از برگزاری مراسم «شبی با شهدا» -که به منظور وداع با ۴ شهید گمنام تازه تفحص شده است- در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این مراسم امشب سه شنبه ۱۰ اسفند به صورت همزمان در محل مسجد النبی طاقبستان راس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه و هم چنین در محل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راس ساعت ۲۱ برگزار می شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیکر یکی از شهدای تفحص شده که ۱۶ سال داشته و در منطقه عملیاتی ام الرصاص و عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل شده است روز چهارشنبه ۱۱ اسفند راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مقابل درب قرارگاه منطقه ای غرب نجف تشییع و در محل این قرارگاه به خاک سپرده خواهد شد.

وی یادآور شد: پیکر ۳ تن دیگر از شهدای مذکور نیز روز چهارشنبه به شهرستان قصرشیرین منتقل و در روز پنج شنبه و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی حضرت فاطمه (س) تششیع و در محل پارک شاهد این شهرستان به خاک سپرده می شود.

محمدی تصریح کرد: این ۳ شهید والامقام نیز که ۲۸، ۱۶ و ۲۸ سال سن داشتند به ترتیب در مناطق عملیاتی جزیره مجنون(عملیات خیبر)، منطقه شرهانی(عملیات محرم) و منطقه ام الرصاص(عملیات کربلای ۴) به مقام شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: این ۴ شهید بزرگوار به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و به آغوش وطن بازگشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار