بنفشه امامی نیا در گفتگو با تابناک:
مدیر امور نمایشگاه بین المللی بهاره ویژه نوروز ۹۶ گفت: نمایشگاه بهاره از دهم تا پانزدهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه پارک شاهد در ۲۰۰ غرفه با مساحت سه هزار مترمربع از امروز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۸۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 28 February 2017
امامی نیا امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه اظهار داشت: محصولاتی  که در این نمایشگاه عرضه می شود  شامل پوشاک، کیف وکفش، آجیل و خشکبار و شوینده است که از ساعت ده صبح تا نوزده عصر آماده بازدید عموم است.
مدیر امور  نمایشگاه  بین المللی  گفت: همه ی محصولات عرضه شده تولیدات داخل استان است که توسط واحدهای صنفی، تولیدکنندگان   تهیه و با معرفی صنعت معدن وتجارت استانذبرای حضور درنمایشگاه معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه  در زماندبرگزاری نمایشگاه تمام محصولات و کالاها قیکمت گذاری می شوند، افد:  واحدهای نظارت اتاق اصناف ، صنعت معدن و تجارت  و تعزیرات حکومتی با بازرسی  برویب قیمت  محصولات نظارت دارند.
 این مسئول گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت معدن وتجارت استان برپا و قیمت محصولات زیر قیمت بازار است تا کردم خرید مناسبی برای شب عید داشته باشند.
امامی ادامه داد: در سال گذشته کا نمایشگاه بهاره نداشتیم اما امسال در ساعت های اولیه افتتاح با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار