رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز خبر داد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: تعداد 5 قطعه سهره و یک قطعه گنجشک سینه سیاه که توسط صیادان زنده‌گیری شده بودند، در طبیعت رها شدند.
کد خبر: ۳۸۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: تعداد پنج قطعه سهره و یک قطعه گنجشک سینه سیاه که در زمان بارش برف اخیر توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از صیادان متخلف کشف و ضبط شده بودند و قابلیت بازگشت به طبیعت را داشتند در زیستگاه طبیعی رهاسازی شدند.

سیاوش غیاثوند افزود: افراد متخلف با سوءاستفاده از بارش برف در روزهای گذشته اقدام به صید و زنده‌گیری پنج قطعه سهره و یک قطعه گنجشک سینه سیاه با تور و تله کرده بودند که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در دو عملیات جداگانه شناسایی و از آن‌ها پنج قطعه سهره، یک قطعه گنجشک سینه سیاه، یک رشته تور، یک عدد تله فلزی و چهار قفس نگهداری پرندگان کشف و پس از ضبط ادوات صید و پرندگان اسیر شده، متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست هرگونه صید و شکار غیرمجاز را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار