امام جمعه قم:
از شهر مقدس قم به دنیا اعلام می‌کنیم که حضرت زهرا(س) خط قرمز امت شیعه و رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید است و سال به سال بر عرض ارادت و تجلیل و تکریم ما نسبت به حضرت زهرا(س) افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 04 March 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم گفت: شب گذشته فیلمی توسط مجمع تشخیص مصلحت در شبکه 2 پخش شد و موضوع آن دیدار آیت الله هاشمی از باغ فدک حضرت زهرا(س) بود.

وی افزود: در این فیلم مستند، مظلومیت حضرت زهرا(س) کاملا مشهود بود زیرا تنها جایی که به نام حضرت زهرا بود مورد بی مهری و بغض دشمنان بود؛ آیت الله هاشمی با خوردن آب از نهر فدک و علی رغم نهی ماموران ارادت خود را نسبت به حضرت نشان داد.

امام جمعه قم اظهارکرد: با وساطتت ایشان عده ای از زائران و بخصوص بانوان به حرم بقیع مشرف شدند و به یاد حضرت زهرا(س) به زیارت پرداختند؛ حال اگر رفتن خانم ها به حرم بقیع شرک است چرا آنها اجازه دادند؟ این مساله نشان می دهد که موضوع چیز دیگری است.

وی بیان کرد: از شهر مقدس قم به دنیا اعلام می‌کنیم که حضرت زهرا(س) خط قرمز امت شیعه و رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید است و سال به سال بر عرض ارادت و تجلیل و تکریم ما نسبت به حضرت زهرا(س) افزوده خواهد شد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به فرا رسیدن 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی گفت: با گذشت 22 روز از آغاز پیروزی انقلاب، حمایت از نیازمندان در صدر برنامه‌های انقلاب قرار گرفت و هدف از تاسیس این نهاد کمک مادی و فکری به نیازمندان بود.

وی با اشاره به اینکه هر سال شاهد هستیم که تعداد زیادی از افراد زیرپوشش کمیته امداد از چرخه حمایتی خارج می‌شوند، یادآور شد: مردم عزیز ما در روز 14 اسفند در همایش نیکوکاری به یاری همنوعان خود در آستانه سال نو می‌شتابند.

آیت الله سعیدی به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و یادآور شد: این روز بسیار پربرکت است و هر سال رهبر معظم انقلاب، مسؤولان و مردم نهال‌هایی را می‌کارند و به این وسیله اهتمام خود را به محیط زیست نشان می‌دهند.

وی با اشاره به سالروز ارتحال آیت الله ربانی شیرازی تاکید کرد: ایشان از مروجین مکتب اهل بیت بود و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت و از اعضای موثر در مجلس خبرگان قانون اساسی به شمار می‌رفت.

امام جمعه قم سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: مساجد باید به پایگاه‌هایی برای تربیت سربازان و یاوران امام زمان(عج) تبدیل شود. ترویج نهضت مطالعه کتاب‌های دینی باید از جمله فعالیت‌های این کانون‌ها باشد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
اهلسنت حضرت زهرا را بیشتر از ما دوست دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار