مدیرکل کانون آذربايجان‌غربي خبر داد؛
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربايجان‌غربي از اکران فیلم‌های شرکت کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سینما کانون شهراروميه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 04 March 2017
به گزارش تابناک آذربايجان‌غربي، جواد زاهدي با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که از 15 اسفندماه آغاز خواهد شد فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سینما کانون نمایش داده می‌شود.
وی با اشاره به این‌که هم‌زمان با روزهاي برگزاري این جشنواره در تهران، سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اروميه واقع در خيابان والفجر2 داخل پارك ملت ، فیلم‌های جشنواره را به نمایش می‌گذارد افزود: فیلم‌های جشنواره، صبح‌ها به صورت رايگان ویژه مدارس و بعدازظهرها با تهيه بليط ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش داده مي‌شود.
زاهدي همچنين توضيح داد :پيش از اين 3 سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان در شهرهای اروميه خوي و مياندوآب در قالب طرح «کانون نمایش» فعاليت خود را رسما آغاز كرده‌اند.
گفتني است مديران مدارسي كه علاقه‌مند به حضور دانش‌آموزان هستند و همچنين دانشجويان و خانواده‌ها براي تهيه بليط مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 333812233و 33381231 داخلي 236 تماس حاصل نمايند.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار