رئیس پلیس فتا استان گفت: شخصی که با سرقت گوشی همسر برادر خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه‌های اجتماعی و سوءاستفاده از اطلاعات موجود در گوشی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۳۸۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 04 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پايگاه خبري پليس سرهنگ "علی کریمی" گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد؛ پس از سرقت تلفن همراه وی، متاسفانه شخص ناشناسی در حال استفاده از اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی نصب شده بر روی گوشی است و با ارسال پيام هاي غيراخلاقي به مخاطبان، سبب بدنام کردن وی در بين اقوام و دوستان شده  است، لذا رسیدگی به پرونده در دست.ر کار این پلیس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: ماموران با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات لازم، فردي را در اين زمينه شناسايي و پس اخذ مجوز از مقام قضائي، متهم را که برادر شوهر شاکیه بود، دستگير و به این پليس منتقل کردند.

وی در ادامه  ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه ارتکابي اقرار کرده است، از هموطنان خواست حتماً بر روی گوشی و شبکه های اجتماعی خود رمز ایمن قرار داده و این رمز را در اختیار افراد غیر به هیچ عنوان قرار ندهند، همچنین در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار