مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، گفت: محیط زیست امروز در دو دهه اخیر با چالش کمبود منابع آوب شیرین، انقراض گونه ها ی گیاهی و جانوری، فرسایش خاک و... روبرو بودده که نگران کننده است
کد خبر: ۳۸۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 05 March 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز شیخ ویسی در به مناسبت   پانزدهم اسفندماه ودر روز درخت کاری در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در جمع نمایندگان انجمن های مردم نهاد محیط زسیت و مسئولان اظهار داشت:چالش های پیش آمده دغدغه حافظان محیط زیست بوده که در همایش های بین المللی توجه به  محیط زیست مورد تاکید است.
 
 وی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین پایداری طبیعت و چالش ها است، افزود: عدم شناخت استعداد و حساسیت های سرزمینی و نبود نقشه راه  در تخریب زمین باعث بروز این مشکلات شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و‌آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به موضوع عدم شناخت و استفاده صحیح در  آمایش زمین گفت: مدیریت نامناسب  در استفاده از زمین و آب باعث شده که نتوانیم از خاک های حاصل خیز خویش حفاظت کنیم.
 
شیخ ویسی در ادامه تصریح کرد: ما به کارکردهای زیست محیطی توجه نکرده ایم که منجر به فرسایش خاک، کمبود آب و افت منابع زیر زمینی شده که باید به عنوان دغدغه زیست محیطی در همایش ها مورپ تاکید قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار