معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از برگزاری نمایشگاه تخصصی منابع طبیعی از 15 تا 17 اسفند ماه جاری در نمایشگاه دائمی محلات خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 06 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، نمایشگاه تخصصی منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان در نمایشگاه دائمی محلات آغاز به کار کرد.

حمید رضا مرادی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در زمینه اقدامات و فعالیتهای منابع طبیعی بیان داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی توانست اقدامات خود را نسبت به دستیابی به اهداف سازمانی خود از جمله حفظ، احیاء، اصلاح از عرصه های طبیعی و بهره برداری گیاهان دارویی و معرفی محصولات فرعی مراتع و دستاوردهای مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و توسعه پایدار در منطقه ترسیب کربن محلات را در هفته منابع طبیعی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قراردهد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اظهار کرد: در این نمایشگاه 29 غرفه در بخش  های مرتبط با منابع طبیعی گیاهان دارویی، توانمند سازی زنان و روستائیان ، پژوهشگاه، و دستگاه های دولتی  و خصوصی حضور دارند.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در ادامه از دستاوردها و اهداف بدست آمده این نمایشگاه گفت: آشنایی با طرح ها و پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری،  شرکت های تولید کننده گیاهان دارویی و نهالهای جنگلی دو منطوره، آشنایی با محصولات و فرآورده های طبیعی فناوری دانش بنیان جدید و نو آورانه از اهداف این نمایشگاه می باشد.

وی از برگزاری نمایشگاه تخصصی منابع طبیعی از 15 تا 17 اسفند ماه جاری در نمایشگاه دائمی محلات خبر داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار