با کسب بیشترین رأی در مجمع انتخابات؛
رئیس هیئت گلف استان قم با کسب بیشتری رأی در مجمع انتخابات این هیئت ورزشی انتخاب شد.
کد خبر: ۳۹۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 07 March 2017
به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری با کسب حداکثری آرا به سمت ریاست هیئت گلف استان قم برای مدت ۴ سال منصوب شد و تا زمستان سال ۱۳۹۹ در این سمت باقی خواهد ماند.

در مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان قم که بعد از ظهر دوشنبه با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان، روح الله رمضانی معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل و اعضاء مجمع برگزار شد دکتر دلاوری با کسب ۱۲ رأی توانست سکانداری این هیئت را به مدت ۴ سال بر عهده گیرد.

ریاست هیئت گلف استان قم پیش از این بر عهده سید محمد علویون بود و علویون نیز برای ریاست در دوره جدید نامزد شده بود اما پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی از کاندیداتوری کناره گیری کرد تا دلاوری برای احراز ریاست بی رقیب باشد.

در این مجمع انتخاباتی که بدون حضور رئیس یا دبیر فدراسیون گلف برگزار شد لاوری به بیان برنامه‌ها و اهداف خود به راهکارهای  در جهت رشد و توسعه ورزش گلف و همچنین افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافت سخن گفت.

هیئت گلف استان قم در ماه‌های اخیر به صورت سرپرستی و تحت مدیریت حمید خواجه بیاتی مدیریت می‌شد و پیش بینی می‌شود با تعیین تکلیف ریاست این هیئت ورزشی از سال ۹۶ شاهد فعالیت پرکارتر گلف و رشته‌های زیر مجموعه شامل بهکاپ و وودبال در استان قم باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار