معروف بسطامی ؛
فرماندار ایلام گفت: باید به بحث سلامت به طور ویژه نگاه شود چرا که کوچک ترین بی توجهی در این زمینه هزینه های سرسام آوری را به کشور تحمیل می کند.
کد خبر: ۳۹۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 07 March 2017
فرماندار ایلام بحث بهداشت و سلامت مردم را از مهمترین اولویت های دولت یازدهم دانست و گفت: تامین امنیت غذایی و سلامت مردم در اولویت دستگاه های اجرایی این شهرستان قرار گیرد.


به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی ایلام با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با پشتکار و همت بلند توانست طرح تحول نظام سلامت را اجرا کند و این تلاش بسیار ستودنی است.
 
وی هدف از اجرای طرح تحول نظام سلامت را تامین، حفظ و ارتقا سلامت و عدالت در سلامت اعلام کرد و افزود: جامعه هدف اجرای این طرح قشر پایین بود تا بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.
 
فرماندار ایلام تاکید کرد: تامین و افزایش سطح سلامت در جامعه افزون بر تلاش و اقدام های دولت و دستگاه های اجرایی، وظیفه ای همگانی است و همه باید در این حوزه وارد عمل شوند.
 
 
وی خواستار بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با حوزه سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذایی شد و گفت: سلامت مردم در اولویت نخست امور قرار دارد و باید مسئولان این امر مهم را مد نظر قرار دهند.
 
فرماندار ایلام اضافه کرد: همه باید تلاش کنند دغدغه مردم در زمینه بهداشت و سلامت کاهش یابد و به ارتقا سلامت جامعه توجه و کمک شود.
 
بسطامی خواستار برخورد با کشتارهای غیرمجاز در شهرستان شد و افزود: کشتار دام فقط باید در کشتارگاه های مجاز و زیر نظارت کارشناسان دامپزشکی ایلام انجام شود.
 
وی همچنین خواهان تشدید نظارت بر قنادی های شهر ایلام در آستانه سال نو شد و تاکید کرد: دستگاه های نظارتی موظف اند در آستانه شب عید و در طول تعطیلات نوروز، به صورت روزانه گزارش های خود را به فرمانداری ارسال کنند.
 
بسطامی در خصوص حل مشکل آب آشامیدنی بوستان کوثر نیز گفت: در صورت برپایی چادر برای اسکان مسافران نوروزی در این مکان، باید این مساله به طور جدی حل شود.
 
فرماندار ایلام با تاکید بر نظافت و زیباسازی معابر شهری و ساماندهی ورودی های این شهرستان بر نظارت بهداشتی بر واحدهای عرضه مواد غذایی در ایام نوروز تاکید کرد و یادآور شد: نخاله های ساختمانی باید از مناطق شهری و روستایی جمع آوری شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار