فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری اعضای باند تولید آلات استعمال مواد مخدر خبر داد و گفت: در کارگاه متهمان تعداد قابل توجهی پایپ کشف شده است.
کد خبر: ۳۹۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 11 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "فرزاد اکبری" عنوان کرد: عوامل انتظامی شهرستان صحنه در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه اعضای یک باند در  یکی از روستاهای حوزه استحفاظی اقدام به تولید و ساخت آلات استعمال مواد مخدر صنعتی می کنند، موضوع در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهمان در انبار یک منزل مسکونی به صورت پنهانی اقدام به تولید پایپ جهت مصرف ماده مخدر شیشه می کنند، لذا ضمن هماهنگی با مقام قضائی اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند. 

سرهنگ اکبری در ادامه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از کارگاه شناسایی شده تعداد قابل توجهی پایپ به همراه وسایل تولید این وسیله کشف و یک دستگاه موتور سیکلت را نیز توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص یک نفر از متهمان دستگیر شد و تلاش در جهت دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ اکبری در خاتمه از مردم خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتي از فعاليت مجرمان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يا نزديكترين يگان انتظامي به اطلاع پليس برسانند تا اقدامات مناسب در اين حوزه انجام گیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار