با حضور خانواده معظم شهدا
کتاب اتاق شماره 24 با حضور خانواده معظم شهدا و مسؤولان در قالب چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان قزوین رونمایی شد.
کد خبر: ۳۹۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در مراسم چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، شهدای مدافع حرم و مسؤولان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد، کتاب اتاق شماره 24 که روایتی از زندگی مهاجرین جنگ تحمیلی است رونمایی شد.

شریفی مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: کتاب اتاق شماره 24 روایتی از زندگی مهاجرین جنگ تحمیلی بوده که به قلم صبریه فلاح‌حسینی نوشته شده است.

وی افزود: در این کتاب نقش شهر قزوین در دوران دفاع مقدس بیان شده که در قالب روایتی از زندگی مهاجرین جنگ تحمیلی در خاطرات خودنگاشته صبریه فلاح‌حسینی تهیه و به چاپ رسیده است.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: کتاب اتاق شماره 24 به همت و تلاش این اداره‌کل و با حمایت مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین تهیه شده است.

شریفی تصریح کرد: یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جمع‌آوری زندگی‌نامه و خاطرات شهدا و تهیه آن در قالب کتاب بوده که در این زمینه اقدامات مطلوبی صورت گرفته چراکه این اقدام ضمن وظیفه و رسالت ادای دین به شهدا است.

گفتنی است، در پایان به حضار شرکت‌کننده در مراسم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا به رسم یادبود کتاب اتاق شماره 24 اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار