استاندار کرمانشاه پروژه خودرو سازی صحنه را اقدامی اساسی و استراتژیک برای منطقه دانست و‌گفت: این پروژه در دراز مدت حداقل پنج برابر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد کردکه سی یکم فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۹۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 14 March 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز اسدالله رازانی در بازدید از پروژه خودرو سازی صحنه، اظهار داشت: ایران خودرو صحنه تا قبل از سفر دکتر روحانی پیشرفت چندانی نداشت که با سفر وزیر صنعت معدن و تجارت تصمیم گرفته شد که ۱۰۰ هزار خودرو در سال تولید شود.

وی با اشاره به اشتغال ۲۰۰ نفر در این پروژه تا قبل از پایان سال، گفت: بخش قابل توجهی از قطعات تولید خودرو  برای پیشرفت در اجرای این پروژه به کار گرفته شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: قبلا تصمیم براین بود که خودروی سمند تولید شودکه با تصمیم وزیر صنعت معدن تجارت براساس برند تجاری تولید خودروی پژو پارس ، خواهیم داشت.

وی اظهار داشت:تولید بخش اول ازفاز اول پروژه در سال ۳۱/فزوردین /۹۶ انجام که با برگزاری آزمون دقیق ۱۰۰ استخدام واز پانزدهم فروردین سال آینده اعزام نیرو برای آموزش انجام می گیرد از سی یکم فروردین تولید خودرو شروع می شود.

رازانی تاکید کرد: براساس افق برنامه تولید خودرو به بیش از صد هزاردستگاه برسد کهذغین پروژه صنعت اشتغال آفرینی است  که در منطقه باعث رونق شده و در  مراحل بعدی زمینه اشتغال چهارصد نفر فراهم شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار