مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد:
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: بر اساس مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته اعتیاد و بیکاری دلایل اصلی طلاق در این استان است.
کد خبر: ۳۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 26 May 2015
به گزارش مهر، رویا احمدیان تصریح کرد: بر اساس بررسی پرونده ها و در خواست های واصله به حوزه کاهش طلاق اورژانس اجتماعی عمده درخواست های طلاق به دلیل اعتیاد و یا بیکاری زوج بوده است.

وی افزود: فراوانی بعدی علت طلاق به دخالت خانواده ها بر می گرددو این در حالی است که نیمه اول سال گذشته دخالت خانواده ها به عنوان دلیل اصلی طلاق مطرح بود.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان دو هزار و ۱۲۴ نفر با هدف دریاف مشاوره سازش طلاق در سال گذشته به بهزیستی استان مراجعه کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه در برخی پرونده ها یکی از زوجین برای دریافت مشاوره مراجعه می کند، اضافه کرد: در کل هزار و ۶۲ زوج برای دریافت مشاوره مراجعه کرده اند.

احمدیان خروجی جلسات مشاوره را  سازش  ۲۰۰ زوج دانست و گفت: ۶۵ زوج نیز سازش مشروط دارند و قرار شده بعد از طی چند ماه و بررسی نحوه حل مشکلات نسبت به ادامه یا خاتمه زندگی تصمیم گیری کنند.

مدیر کل بهزیستی استان تعداد پرونده هایی که به سازش منجر نشده است را ۶۱۵ مورد عنوان و اضافه کرد: در واقع طی جلسات متعدد برای این گروه مشخص شده سازش امکان پذیر نیست و زوجین به قوه قضاییه معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: اغلب مراجعان از سوی دادگاه خانواده به بهزیستی ارجاع داده می شوند تا قبل از تصمیم قطعی برای طلاق راه های احتمالی بازگشت به زندگی با همسر خود را بررسی کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار