معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: غرفه‌های «کودک، خانواده و فضای مجازی» و «سخنرانی چند رسانه‌ای» پر مخاطب‌ترین غرفه‌ها در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری هستند.
کد خبر: ۳۹۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 28 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام علی عزیزی با اشاره به حضور گسترده زائران و مسافران نوروزی در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قم اظهار کرد: بیشترین استقبال از غرفه «کودک، خانواده و فضای مجازی» بوده است.

وی افزود: امسال و در طرحی جدید، غرفه کودکان و نوجوانان به کودک، خانواده و فضای مجازی تغییر نام داده و مطالبی که توسط مبلغان ارائه می‌شود هم تغییراتی داشته‌اند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در گذشته تنها کودکان و نوجوانان مخاطب این غرفه بودند گفت: در سال جاری با تمهیدات در نظر گرفته شده و لزوم حضور والدین در کنار فرزندان، بحث خانواده و فضای مجازی هم مورد توجه قرار گرفته و همین مسئله سبب شده والدین حضوری پر رنگ‌تر در کنار فرزندانشان داشته و در برنامه‌هایی که برای آنها تدارک دیده شده، شرکت فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: استقبال از غرفه سخنرانی چند رسانه‌ای در رتبه دوم است و بسیاری از جوانان و بزرگسالان، با حضور در این غرفه‌ها، از مطالب آموزنده‌ای که ارائه می‌شوند بهره ‌می‌گیرند.

عزیزی عنوان کرد: در حال حاضر 32 خیمه معرفت در سطح استان قم مشغول فعالیت هستند که تعداد آنها طی روزهای 12 و 13 فروردین ماه بیشتر خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به تعدیل خیمه‌های سطح شهر قم و انتقال مبلغان به خیمه‌های مناطق توریستی در روزهای پایانی نوروز گفت: با توجه به حضور گسترده مسافران در اطراف شهرها طی روزهای 12 و 13 فروردین، این تصمیم اتخاذ شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار