استاندار قم در رأس هیئتی از مدیران و معاونان دولتی، از خیمه‌های معرفت شاخص طرح آرامش بهاری بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰ 31 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، استاندار قم امروز در رأس هیئتی از مدیران و معاونان دولتی از خیمه‌های معرفت شاخص این طرح در سطح استان قم بازدید کرد.

سید مهدی صادقی پیش از ظهر امروز ابتدا در صحن جامع فاطمی حضور یافت و از خیمه معرفت سطح یک برپا شده در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) بازدید کرد.

وی در غرفه‌های مختلف این خیمه حاضر شد و با مبلغان و دست اندرکاران طرح آرامش بهاری نوروز 96 در قم به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک، روند اجرای طرح را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید بعدی استاندار قم از خیمه معرفت مزار مقدس شیخان صورت گرفت؛ در این خیمه چندین غرفه با عناوین و موضوعات مختلف همچون کودک، خانواده و فضای مجازی، ایستگاه وقف، مشاوره اعتقادی، پاسخگویی به مسائل شرعی و سخنرانی چند رسانه‌ای دایر شده است.

صادقی دقایقی چند در تک تک این غرفه‌ها توقف داشت و با خدمات فرهنگی که توسط مبلغان روحانی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود آشنا شد.

گفتنی است صبح امروز گروهی از معاونان استانداری قم با حضور در آستان مقدس پنج امامزاده(ع)، از خیمه معرفت و زائرسراهای موجود در این مکان بازدید کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار