مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به تمهیدات این سازمان در روز انس با طبیعت، گفت: حدود یک‌تن کیسه‌های مخصوص زباله‌ با آرم این سازمان‌ در ورودی پارک‌های میان مردم توزیع می‌شود تا شهروندان و مسافران نیز در پاکیزه نگه‌داشتن شهر سهیم باشند.
کد خبر: ۴۰۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 02 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سیروس کومه، اظهار داشت: فضای سبز به عنوان ریه تنفسی شهروندان نقش بسزایی در سلامت افراد و همچنین زیبایی مبلمان شهری دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه به 162 پارک محلی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کرمانشاه به دلیل داشتن سرانه بالای فضای سبز و همچنین داشت سیستم بازیافت زباله و نخاله‌های ساختمانی به عنوان شهر سبز در کشور معرف است.

وی با اشاره به تمهیداتی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در روز انس با طبیعت، ادامه داد: حدود یک‌تن کیسه‌های مخصوص زباله‌ با آرم این سازمان‌ در ورودی پارک‌های میان مردم به‌صورت رایگان توزیع می‌شود تا شهروندان و مسافران نیز در پاکیزه نگه‌داشتن شهر سهیم باشند و نظافت حفظ شود.

این مسؤول از مردم خواست در روز 13 فروردین‌ماه یار و یاور شهرداری باشند و افزود: شهروندان به کسانی که قصد تخریب فضای سبز و آلودگی محیط زیست را دارند، حتما تذکر دهند تا نیروی‌های شهرداری بتوانند پارک‌ها و بوستان‌ها را در کمترین زمان ممکن پاکیزه کنند.

کومه در پایان تصریح کرد: تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز سطح شهر از نخستین روز سال جدید به طور ویژه، اختصاصی و به صورت دائمی و هر روزه تنظنیف شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار