شاید محمود احمدی نژاد هرگز تصور نمی کرد رفقای چندین ساله اش اینگونه در روز مبادا او را تنها در وسط میدان رها کنند. خودش مانده و چند نفر دیگر که البته سطح شان در مقایسه با آنها که بعد از دوران ریاست جمهوری اش از کنارش رفته اند بعضا بسیار پایین تر است.
کد خبر: ۴۰۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 02 April 2017

به گزارش انتخاب آنها که ماجراهای پیرامون محمود احمدی نژاد را دنبال می کردند اعتقادشان این بود که او بازی سیاست را بعد از دوران ریاست جمهوری اش در دوسطح دنبال می کند .
در سطح نخست او تلاش می کند همچنان بخشی از بدنه حزب اللهی را که هنوز از او نبریده اند حفظ کند. لیدر جذب رای در این زمینه فردی مانند غلامحسین الهام به نظر می آمد. چه اینکه در زمان مفقودالاثرشدن سیاسی اسفندیار رحیم مشایی و شهرستان نشینی او این غلامحسین الهام بود که دست در دست احمدی نژاد شهر به شهر و محله به محله می گشت و همچنان این نوید را به این طیف از حامیان احمدی نژاد می داد که شکاف میان رییس جمهور سابق و رییس دفترش برقرار و در حال عمیق شدن است و می توان به روزی امیدوار بود که او بازگردد .
اما در سطح دوم حضور افرادی از همان لایه سیاسی در کنار محمود احمدی نژاد که به آنها انحرافی های دولت دهم می گفتند این گمانه را تقویت می کرد که ارتباط رییس دولت سابق با عاملان افت جایگاه سیاسی اش در ساختار های قدرت رسمی همچنان برقرار است و او هم تمایلی به قطع این ارتباط ندارد .
غلامحسین الهام ؛ خداحافظی از یار دیرین
درباره سطح نخست نکته مهم این است که غلامحسین الهام یکبار دیگر هم بنای نامزدی در انتخابات را داشت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار