رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اراک؛
تابناک مرکزی: غفاری گفت: از اولین روز مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای استان فرآیند بررسی صلاحیت کاندیداها آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۰۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 04 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، هادی غفاری رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص فرآیند بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیات نظارت اراک گفت: از اولین روز مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای استان فرآیند بررسی صلاحیت کاندیداها آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

غفاری با بیان اینکه آمار ثبت نامی انتخابات شورای شهر اراک که شامل اراک، داود آباد، ساروق و کارچان است 455 نفر می باشد بیان کرد: تعداد بالای کاندیدا در شهر اراک، ضمن آنکه به مشارکت بیشتر اقشار مختلف مردم در انتخابات منجر می شود، بررسی صلاحیت ها را نیز دشوار و سنگین می کند.

وی ادامه داد: هیات های نظارت بخش های مرکزی، ساروق و معصومیه نیز با اهتمام ویژه فرآیند بررسی صلاحیت کاندیداها را دنبال می کنند.

رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در سایه یک تعمل و تفاهم خوب و شایسته بین هیات اجرایی و مجریان برگزاری انتخابات در فرمانداری و بخش های تابعه شهرستان اراک به یاری خدا شاهد برگزاری یک انتخابات کاملا سالم و رقابتی خواهیم بود.

غفاری در خصوص آغاز زمان شروع تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی گفت: از 21 اردیبهشت به مدت 7 روز تبلیغات داوطلبان نهایی انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می‌شود و در روز 28 اردیبهشت نیز تبلیغات ممنوع است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار