امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین از ثبت نام ۴۳۹ نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 09 April 2017
امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در انتخابات پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستاها، که از ۲۵ اسفند سال گذشته شروع و از سی ام اسفندماه نام نویسی از دواطلبان آغاز که ۵۴ نفر در حوزه ی شهری و ۳۸۵ نفر در حوزه ی روستایی که در مجموع ۴۳۹ نفر در حوزه ی شهرستانی ثبت نام کردند.

شاه آبادی با بیان اینکه مرحله ی استعلام از داوطلبان ۱۶ فروردین ماه تمام شده است، خاطرنشان کرد: از ۱۷ فروردین تا کنون با در نظر گرفتن مراجع چهارگانه و تشکیل هیئت اجرایی تا ۲۳ فروردین  فرصت داریم که صلاحیت داوطلبان را بررسی کنیم.

فرماندار هرسین به تعیین معتمدین ریاست جمهوری دوره ی دوازدهم، در ۲۲ فروردین ماه هم اشاره کرد و گفت: هنوز دستورالعملی مبنی بر اشتراک هیئت اجرایی به ما ابلاغ نشده که مبنای ما همین است که هیئت اجرایی جدابوده که  آمادگی داریم برای نظارت در حوزه ی ریاست جمهوری معتمدین را معرفی کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به ثابت بودن قانون در برخی از موارد بسیاری از داوطلبان شورای اسلامی با حضور منزل به منزل و توزیع کارت ویزیت بدون ذکر نام انتخاباتی و همچنین حضور در برنامه های تلگرامی برنامه های خویش را معرفی کرده، که تا کنون رسما گزارشی تخلف تبلیغاتی کاندیداها نداشته ایم.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار