فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش و ارشد آجا در غرب کشور در مراسم هجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی متعلق به اقشار مختلف مردم بوده، و دارای شخصیتی خاشع بود که اخلاق و مدیریت نظامی وی برای ما درس است.
کد خبر: ۴۰۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 10 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امیر فرهاد آریان فر در مراسم هجدهمین سالگرد شهادت سپهبد امیر صیاد شیرازی با حضور مسئولان نظامی، انتظامی، خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی در خدمت ولایت و انقلاب بود که در شمال غرب، غرب و جنوب کشور در صحنه های نبرد نقشی پررنگ داشته وخالصانه در کنار سپاه پاسداران در طراحی و برنامه ریزی عملیات های مهم حضور پررنگ داشته است.
 
وی با بیان اینکه شهید کشور را از وجود ناپاکان( منافقین) پاکسازی کرد، افزود: از بدو انقلاب حلیه و نفاق برای این شهید به وجود آوردند و همواره برای به شهادت رساندن صیاد شیرازی تلاش کرده اند.

 فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش و ارشد آجا در غرب کشور گفت: مفام معظم رهبری پرچم آزادگی مستعضفان جهان را در دست دارند، که پنج هزارو ۴۳۱شهید قرارگاه ارتش دز غرب کشور و شهدای مدافع حرم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خون خود را برای امنیت کشور و حفظ انقلاب، تقدیم کردند.

  امیر آریانفر با اشاره  شهید صیادشیرازی همواره به ائمه اطهار تمسک داشته و زیارت علمای بزرگ سرلوحه ی او بود، تصریح کرد: شهید شیرازی اعتقاد راسخی به همدلی و وحدت همچنین به سپاه پاسداران و بسیج علاقه داشته و از استفاده ظرفیت توپخانه ی اصفهان برای آموزش پاسدران در جبهه های حق علیه باطل تاکید داشت.

 وی ادامه داد: شهید شیرازی  استحکام در پیوند با ولایت را ضمانت بخش عافیت و عاقبت بخیری دانسته که این اسطوره صحنه های  نبرد، سلحشوری، اخلاص همواره  در زندگی وی مشاهده می شد که نبوغ نظامی ، مدیریت و فرماندهی، اخلاق اش برای ما درس است.

 این مسئول اظهار داشت: نیروی  ارتش جمهوری  اسلامی ایران مخصوصا در  منطقه کرمانشاه صد در صد آمادگی جانفشانی دارد، و هم اکنون در مرز به انجام ماموریت می پردازند که به تاسی از امام حسین (ع) آمادگی هر گونه جانفشانی هستند.

وی در پایان گفت: و نیروهای مستقر در منطقه  به یک اشاره رهبری آماده به سر دویدن و جان فدا کردن برای امنیت و دفاع از انقلاب هستند که شهید شیرازی نمونه ی بارز دفاع از آرمان های انقلاب بوده  است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار