فرهاد همتی در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان توسط هیاتهای اجرایی به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 13 April 2017
فرهاد همتی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزودکار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیاتهای اجرایی شهروبخش های مرکزی وگواور پایان یافته و براساس قانون بررسی صلاحیت داوطلبان از  در هیاتهای نظارت آغاز خواهد شد و پس از اعلام نظر هیاتهای نظارت تا 30 فروردین مراتب تایید یا رد صلاحیت هریک از داوطلبان به آنها اعلام خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: تعداد داوطلبان شورای شهر در هردو شهر گیلانغرب وسرمست را درحال حاضر 91 نفر است و در حوزه روستاها نیز در هردو بخش مرکزی وگواور مجموعا به تعداد 611 اعلام نمود ودر حوزه شهر یک نفر و در حوزه روستاها نیز 6 نفر انصراف خود را از ادامه داوطلبی ثبت نموده اند. 

 همتی تصریح کرد: تعداد روستاهای دارای شرایط برگزاری انتخابات شوراها را 134 روستا است که تمامی آنها حدنصاب تعداد داوطلب برای برگزاری انتخابات را دارند.

 وی  در پایان تاکید کرد: هرگونه تبلیغات زود هنگام پیش از اعلام نهایی نامزدها و آغاز فرایند تبلیغات تخلف محسوب گردیده و با متخلفین براساس قانون برخورد خواهد شد.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار