کد خبر: ۴۰۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 18 April 2017

به گزارش تابناک یزد،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : سی و پنجمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز دانش آموزی در بخش های قران ، عترت و مداحی ، احکام و اذان  از 31 فروردین ماه به مدت سه روز در کانون ولایت تفت برگزار می شود.

سرداری افزود:   تعداد شرکت کنندگان در این دوره ازمسابقات را 1700دانش اموز دانست که ازاین تعداد 80 نفر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

وی برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده استان را در 9 و 10 اردیبشهت از دیگر برنامه های این اداره کل دانست  و افزود: تعداد 3750 نفر از دانش اموزان در این جشنواره شرکت میکنند.

سرداری گفت : این جشنواره در 56 رشته شامل گروههای هنرهای تجسمی، دستی، آوایی،نمایشی، فیلم کوتاه، مطالعه و تحقیق، وبلاگ نویسی و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان  یزد اعزام  796 امام جماعت و 220 مبلغ دینی  به مدارس جهت رفع شبهات دینی دانش آموزان ، برگزاری نمایشگاه مشاغل در سطح هنرستانهادرهفته مشاغل ، ارائه بانک اطلاعاتی شغلی و حضور سفیران تولید و اشتغال در مدارس  واجرای طرح همیار گردشگررااز دیگربرنامه های آموزش وپرورش استان درسالجاری برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار