سالار شاکر:
شاکر با بیان اینکه قسمت عمده نمایشگاه بین المللی اردبیل متعلق به شهرداری است در حالی که شهرداری هیچ نفعی از این نمایشگاه ندارد گفت:سود حاصله از فعالیت این مجموعه به شهرداری هم باید تعلق بگیرد.
کد خبر: ۴۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 30 May 2015
سالار شاکر در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم ارایه برنامه کاندیداهای شهرداری به شورای اردبیل ، بهسازی رودخانه بالیقلو و تکمیل پارک کودک را از الویت های خود اعلام کرد و گفت: در مورد برنامه های میان مدت نیز توسعه فضای سبز در حریم کمربندی های اردبیل مورد تاکید است.
وی اجرایی شدن کمریندی سبز ، پل غیر همسطح نیار و پل ایستگاه سرعین را از دیگر الویت های خود اعلام کرد و گفت: تا زمانی که منابع تامین نشود به عنوان شهردار شروع پروژه پل قدس را به صلاح نمی دانم چون در هسته مرکزی شهر واقع شده است.
وی گفت: در محل مجموعه ورزشی یادگار امام اجرای استخر شهرداری را شروع خواهم کرد و اجرای میدان در تقاطع صدا و سیما را ضروری می دانم تا مشکلات و ضررهای کسبه این مسیر جبران شود.
شاکر تکمیل بازار جدید آهن فروشان ، تمرکز شهرداری به تملک زمین های بی استفاده ، بازگشایی خیابان زینال را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد.
وی توجه به بحث ممیزی املاک در شهرداری اردبیل را برای درآمدزایی پایدار ضروری دانست و گفت: با جدیت این برنامه را پیگیری خواهم کرد.
وی با بیان اینکه قسمت عمده نمایشگاه بین المللی اردبیل متعلق به شهرداری است در حالی که شهرداری هیچ نفعی از این نمایشگاه ندارد گفت: سود حاصله از فعالیت این مجموعه به شهرداری هم باید تعلق بگیرد.
وی لزوم تقویت کارگروه های حقوقی شهرداری را یادآور شد و گفت: این کار می تواند سالانه جلوی بسیاری از ضرر و زیانهای شهرداری را بگیرد.
وی گفت: در حال حاضر شهرداری اردبیل دچار بحران مدیریتی شده است و ما در شهرداری به اندازه کافی نیروی توانمند داریم اما باید شایسته سالاری را مدنظر قرار دهیم و از توانمندی کارکنان به بهترین شکل استفاده کنیم.
وی مطبوعات و رسانه ها را چشمان تیزبین جامعه اعلام کرد و گفت حتما از رسانه ها حمایت جدی خواهم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار