رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی از انعقاد تفاهمنامه توسعه مراودات اقتصادی فیمابین استان مركزي و کشور دانمارک با سفیر دانمارک خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 24 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا جعفری رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی در نشست مشترك فعالان اقتصادي استان که با حضور سفیر پادشاهی دانمارک در ایران و جمعی از مسوولان برگزار شد از انعقاد تفاهمنامه ای با سفیر دانمارک خبر داد و اظهار داشت: این تفاهمنامه توسعه مراودات اقتصادی فیمابین استان مركزي و کشور دانمارک را تسهیل خواهد نمود و از طرفی منجر به تسهیل صدور روادید برای بازرگانان استان خواهد شد.

وی به سفرهای سفرا و هیاتهای بازرگانی کشورهای مختلف اشاره نمود و افزود: این حضور پررنگ در استان در پسابرجام موجب گردیده تا بتوانیم روابط اقتصادی استان با کشورها را تقویت نماییم.

وی به بیان پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف استان پرداخت و گفت: استان مرکزی و کشور دانمارک میتوانند مراودات اقتصادی خوبی داشته باشند و از آنجا که بسیاری از صنایع استان نیاز به اورهال دارند این مهم موجب گردیده فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری بوجود آید که کشور دانمارک میتواند با عنایت به ظرفیتهای آن کشور از این فرصت بخوبی استفاده نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار