مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: با تمام اختلاف سلیقه هایی که در حوزه فرهنگ داریم نباید در اجرای آن سیاست زده عمل کنیم
کد خبر: ۴۱۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اولین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جدید،  با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و روسای ادارات شهرستان های در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
 
حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: مدیرکل پیشین در دوران مدیریت خود بسیار فعال و کوشا بود و برنامه های شاخص برجسته ای را برگزار کرد.
 
وی افزود: چند مبنای کلی برای تحقق اهداف وزارت خانه داریم که قانون مداری و اخلاق مداری از اساسی ترین آن ها است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه دایره وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هدایت، حمایت و نظارت خلاصه می شود، اظهار کرد: ما به نوعی مسئول اخلاق مردم هستیم و باید در فرهنگ مردم تاثیرگذار باشیم.

وی ابراز کرد: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، جدا از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی باید به تعمیق و بلوغ رسیده، علف های هرز انقلاب را جدا کنیم و یکدل و متحد به آبادانی کشور همت کنیم.

حجت الاسلام جعفری، تاکید کرد: با تمام اختلاف سلیقه هایی که در حوزه فرهنگ داریم نباید در اجرای آن سیاست زده عمل کنیم.

وی گفت: بایستی فضای باز فرهنگی را برای همه به خصوص اصحاب فرهنگ و هنر فراهم آوریم تا با فراق بال به فعالیت خود ادامه دهند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: سیاست کاری وزارت خانه بر این اساس است که برنامه ها را اعم از همایش، جشنواره، نمایشگاه و...به بخش های خصوصی واگذار کند.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار