سید پیام شفیعی در گفتگو با تابناک :
کارشناس اجرایی سازمان استاندارد استان کرمانشاه گفت:حضور مهندس ناظر برای طراحی و نحوه ی حفرچاه و نصب کابین آسانسور ضروری است.
کد خبر: ۴۱۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 02 May 2017
سید پیام شفیعی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  پلمپ شدن برخی از آسانسورها در مجتمع های مسکونی، مخصوصا مجتمع های مسکن مهر به دنبال حوادثی  که به دلیل غیر استاندارد بودن آسانسورهای مسکن مهر در استان رخ داد، پس از بازرسی کارشناسان و تشخیص غیر استاندارد بودن آسانسورهای برخی از مجتمع های مسکن مهر عدم توجه هیئت مدیره به تذکرات کارشناسان برای ایمن سازی آسانسورها، ما برای پلمپ آنها به محاکم قضایی نامه نوشتیم.

کارشناس اجرایی سازمان استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از هیئت مدیره مجتمع  های مسکونی برای دریافت گواهی تاییدیه استاندارد آسانسورهای استاندارد پس از پایان کار به کارشناسان استاندارد، در خواست بازدید می دهند، گفت: که بنا به الزام قانونی صدور گواهی تاییدیه استاندارد را از سوی کارشناسان استاندارد، برای صدور مجوز شهرداری برای استفاده از آسانسورها در مجتمع  های مسکونی ضروری است.


وی ادامه داد: پلمپ آسانسورهای برخی از مجتمع های مسکن مهر به دلیل صدور گواهی تاییدیه استاندارد بوده است، که با حکم دستگاه قضایی برای جلوگیری از وقوع حادثه ی ناگوار اقدام به پلمپ آسانسورهای غیراستاندارد مسکن مهر شهرستان سرپل ذهاب  شد.

کارشناس اجرایی سازمان استاندارد استان کرمانشاه، گفت: در حین آماده سازی چاه آسانسور مهندس ناظر معمولا برای نصب ایمنی  آسانسور حضور داشته باشد و در صورت ایمن سازی در نصب  و استاندارد بودن آسانسور، گواهی تاییدیه استاندارد را صادر می کند.

شفیعی با اشاره به  راهکار مناسب در نصب آسانسور مجتمع های مسکونی مخصوصا مجتمع  های  مسکن مهر سرپل ذهاب ، خاطر نشان کرد:حضور مهندس ناظر برای طراحی و نحوه ی حفرچاه و نصب کابین آسانسور ضروری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در هفته ی آینده با  دعوت از فرماندار ، مسئولان تعاونی مسکن مهر، نصاب های آسانسور، مسئولان شهرداری  شهرستان سرپل ذهاب، طی یک جلسه علت عدم صدور گواهی استاندارد را برای آسانسورهای مجتمع مسکن مهر این شهرستان بررسی می کنیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار