نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد: نرخ بالای طلاق در لرستان مصیبت است.
کد خبر: ۴۱۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 04 May 2017
آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شورا طی ۱۰ سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته طی این سال ها در استان و همچنین برنامه های اجرا شده در این شورا تاثیر گذار بوده است.


ضرورت ترغیب مردم برای حضور در انتخابات


وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات بیان داشت: در این راستا نهادها، ارگان ها و همه دستگاههای اجرایی استان باید نسبت به تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنند.


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید با اقدامات و برنامه ریزی مناسب تنور انتخابات در استان گرم شود تا زمینه برای انتخاب فرد اصلح فراهم شود عنوان کرد: در این راستا فرماندار خرم آباد باید به دستگاههای اجرایی مرکز استان و همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان باید به دستگاههای اجرایی سطح استان ضرورت همکاری در این زمینه را ابلاغ کنند.


آیت الله میرعمادی همچنین بر ضرورت ساماندهی تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا باید ستاد ساماندهی و نظارت در استان راه اندازی شود.


افزایش آمار طلاق مصیبت بزرگی برای لرستان است


وی  همچنین بر ضرورت رعایت قانون و نظافت و تمیزی شهر از سوی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در هنگام تبلیغات تاکید کرد.


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به موضوع آسیب های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این حوزه در برخی از مولفه ها شاهد افزایش و برخی شاهد کاهش بوده ایم


آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه به طور مثال ما در استان در بحث کاهش بی سوادی شاهد موفقیت هایی بوده ایم گفت: همچنین تعداد مساجد، حوزه های علمیه، علما، روحانیت، نشریات و ... استان با اقدامات صورت گرفته افزایش پیدا کرده است.


وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در لرستان گفت: البته با اقدامات صورت گرفته شاهد کنترل نرخ بیکاری در استان بوده ایم که امیدواریم استمرار داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین به معضل افزایش طلاق در استان اشاره کرد و گفت: این امر مصیبت بزرگی در استان بود و باید برنامه ریزی لازم برای کاهش نرخ طلاق در استان صورت گیرد.


آیت الله میرعمادی همچنین تاکید کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته آمار خودکشی، اعتیاد، ناامنی و تیر اندازی ها در سطح استان کنترل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار