فرماندار مبارکه:
فرماندار مبارکه با بیان اینکه تخلفات احتمالی نامزدهای شورای اسلامی این شهرستان به دقت رصد می شود ، همه کاندیداها را به تبعیت از قانون و رعایت حقوق مردم در فضای تبلیغات انتخاباتی فرا خواند.
کد خبر: ۴۱۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 04 May 2017
تابناک اصفهان-  علی اصغر ذاکری روز پنجشنبه در جلسه آموزشی داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا شهرستان مبارکه با انتقاد از تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات گفت: تمامی جلسات خانگی ، سخنرانی ها و شبکه های مجازی داوطلبان رصد و درصورت تخلف با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
ذاکری با بیان اینکه کمیسیون های امنیتی وانتخابات شهرستان مبارکه ،تبلیغات داوطلبان را طبق قانون رصد می کند گفت:کمسیون امنیتی و کمسیون بررسی تخلفات انتخاباتی کلیه داوطلبان را از ابتدای شروع فرایند انتخابات تا پایان انتخابات، رصد و درصورت تخلف برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.
وی بر لزوم شروع تبلیغات در زمان قانونی تاکید کرد و از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر های شهرستان خواست در چهارچوب نظام، رقابت انتخاباتی داشته و به قانون اساسی و خط امام پایبند و با کرامت رفتار کنند.
فرماندارمبارکه با بیان اینکه همه کارهای تبلیغی نامزدهای شوراها در فضای فیزیکی و مجازی رصد می شود افزود: داوطلبان باید در میدان سیاست صادقانه عمل کنند و ازانتخابات برای نا امیدی دشمن استفاده کنند و در راه خدمت ،رقابت و انصاف را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه تعدادی از داوطلبان در سخنرانی های خود قول هایی به مردم می دهند که از حوزه وظایف و اختیارات شوراها خارج است افزود:داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در سخنرانی های خود قانون را مد نظر قرار دهند و با وظایف شوراها آشنایی داشته باشند .
ذاکری گفت: انتخابات شوراها در 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و شهرستان مبارکه برگزار و سه هیات اجرایی ،نظارت و بازرسی در تمام مراحل انتخابات طبق قانون بر روند انجام آن نظارت دارند .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه درروند بررسی صلاحیت ها فقط به استعلام از مراجع چهارگانه توجه شده افزود:شهرستان مبارکه کمترین تعداد نامزدهای رد صلاحیت در استان را به خود اختصاص داده و امیدواریم آن دسته از افرادی هم که صلاحیتشان در هیات اجرایی احراز نشده در هیات نظارت استان تایید و به جمع داوطلبان افزوده شوند.
فرماندار شهرستان مبارکه تاکید کرد:داوطلبان باید آنچه می‌توانند انجام دهند به مردم اعلام کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند وهمچنین از دادن وعده‌های غیر عملی پرهیز کنند.
462 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان مبارکه ثبت نام کردند که از این تعداد 404 داوطلب مرد و 58 نفر داوطلب زن هستند .
جلسه آموزشی داوطلبان شوراهای شهر و روستا با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و رئیس هیات بازرسی ،رئیس دادگستری ، دادستان ، رئیس اداره اطلاعات شهرستان مبارکه و داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در محل فرمانداری مبارکه برگزار شد.
انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :