ظاهرا حمایت از دولت برای سلمان خدادای چنان مهم است که حاضر است خون دل خوردن های کارگران عزیز را هم سیاسی تفسیر کرده و به هر نحو ممکن دل دولتی ها را بدست آورد.
کد خبر: ۴۱۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 06 May 2017
ظاهرا حمایت از دولت برای سلمان خدادای چنان مهم است که حاضر است خون دل خوردن های کارگران عزیز را هم سیاسی تفسیر کرده و به هر نحو ممکن دل  دولتی ها را بدست آورد.
 او در مصاحبه ای جانبدارانه از دولت گفت نظارت قابل قبول  از سوی وزارت کار بر کارگاه ها و معادن کشور انجام می شود و طبیعتا در حادثه معدن زمستان یورت هم این شرایط وجود داشته است. بنابراین رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در اقدامی جانبدارانه  تلاش می کند تا حادثه را به اهمال کارگران نسبت دهد.
اما او ظاهرا مطالب منقول خود را بعد از چند دقیقه فراموش می کند و در جای دیگری از مصاحبه می گوید: در جامعه ما بنا به دلایلی برخی مسائل نادیده گرفته می‌شود، به طوری که به دلیل نیاز اقتصادی، افراد شرایطی را درمحیط های کاری قبول می کنند که در برخی مواقع این شرایط به اطلاع دولت هم نمی‌رسد.
 
البته تعداد این کارگاه‌ها نیز تا حدودی بالا بوده و وزارت کار و سازمان‌های ذیربط امکان بازرسی و نظارت را ندارند؛ بنابراین اگر روزانه نیز بازرسی ها انجام شود اما بازهم به دلیل وجود تعداد زیادی از این کارگاه‌ها شاید نظارت‌ها با دقت انجام نشود. بنابراین تنها باید نظارت‌ها را افزایش داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :