نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان گفت: پلیس در صف مقدم دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۴۱۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "سید جواد حسینی کیا " در جلسه اخلاق کاربردی انتظامی شهرستان سنقر ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه بیان کرد: رسالت همه ما دفاع از آرمانهای انقلاب و اسلام است و در این میان پلیس در صف مقدم دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام قرار دارد. 

وی افزود: نیروی انتظامی جان خود را در کف دست گذاشته تا از ارزش های انقلاب دفاع کند و از سوی دیگر با اخلاق و رفتار خوب باید اعتماد مردم را نسبت به خود افزایش دهد.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اقتدار برای پلیس امری مهم و ضروری است، گفت: اقتدار در نیروی انتظامی باید به نحوی باشد که جرات انجام کار خلاف از مجرمان سلب شود، لذا می بایست این مهم در اذهان عمومی شکل بگیرد تا امنیت روانی ایجاد شود. 

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان سنقر، خاطرنشان کرد: مردم از عملکرد پلیس رضایت دارند، همچنین در حوزه پلیس راه و راهور عملکرد بسیار خوب است که طی چند ماه گذشته در این شهرستان حتی یک مورد تصادف فوتی رخ نداده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار