معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی:
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از این زمینه‌های انضباط اجتماعی، جریان انتخابات است که در این خصوص، کمترین تخلفات و آسیب‌ها در حوزه تبلیغات گزارش شده است.
کد خبر: ۴۲۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 08 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید امیر مرتضوی در نشستی با مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات این نهاد اجتماعی، اظهار کرد: شهرداری مشهد فرهنگسرایی را در حوزه خانواده راه‌اندازی کرده و آموزش‌هایی در حوزه مسایل مربوط به خانواده در سایر فرهنگسراها ارائه می‌دهد که موفق بوده است.
وی عنوان کرد: می‌توان گفت با حمایت‌های شهرداری مشهد در حوزه امور مربوط به خانواده، شاهد کاهش آمار طلاق در مشهد مقدس هستیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: در حوزه پیشگیری از جرم نیز همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری مشهد قابل ستایش است.
مرتضوی با اشاره به برقراری انضباط اجتماعی و قانون‌مندی در سطح شهر، گفت: قانون‌مندی که امروز شاهد آن هستیم، نسبت به گذشته بسیار چشمگیر است.
معاون امربه معروف ونهی ازمنکر مردم به مردم و دولت ستاد امربه معروف ونهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری مشهد، اظهار کرد: این ستاد، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را بررسی کرده و برخوردهایی نیز در این راستا انجام داده و این همکاری‌ها ملموس و مشهود است.
مرتضوی با بیان اینکه همکاری‌ها بر پیشگیری متمرکز است، عنوان کرد: امتیاز سایت شورای پیشگیری متعلق به شهرداری مشهد است. این سایت روزی ۳ هزار بازدید دارد و فضای مناسبی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان را فراهم آورده است.
وی نقش شهرداری در کنار دادگستری را پررنگ و موثر خواند و گفت: شهرداری مشهد به ویژه در حل و فصل موضوع دخل و تصرفات، زمین خواری، ارتفاعات و کشف رود قوی وارد شد و عمل کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هر سال ۸ سازمان برتر به نیت امام هشتم(ع) انتخاب می‌شود که پای ثابت این سازمان‌های برتر، شهرداری مشهد است.
مرتضوی از همکاری شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه ارگان‌ها و نهادها در یک مسیر برای حفظ و ارتقای جایگاه نظام و پیشیگیری از جرم گام بر می‌دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار