معاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد:
معاون عمرانی استاندار گلستان از کاهش گاز متان و مونوکسید کربن در معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 08 May 2017
معاون عمرانی استاندار گلستان از کاهش گاز متان و مونوکسید کربن در معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر خبر داد.

رضا مروتی دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‎اکنون عملیات کاهش گاز متان و مونوکسید کربن در انتهای تونل شماره یک معدن آزادشهر در حال انجام است و عملیات جستجو از حفاری‎های بعدی آغاز می‎شود.

وی تصریح کرد: از نیمه های شب بعد از بازگشایی دبیل ارتباطی تونل شماره یک و دو نسبت به شناسایی اجساد اقدام شد سپس به پشت آوارهای تونل شماره سه دسترسی پیدا کردیم و تیم شناسایی ما تائید کردند که پیکر مطهر 13 تن از معدن کاران عزیز استان گلستان در این تونل است.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: سپس اقدام به بازگشایی دریچه‌ای که بتوانیم این پیکرهایی به بیرون انتقال دهیم در دستورکار قرار گرفت و تقریبا از ساعت 11 به بعد پیکر 13 تن از معدن کاران به بیرون انتقال و تقدیم مقامات قضایی شد.

مروتی گفت: تاکنون 35 پیکر معدن کاران محبوس شده از معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر خارج شده است هنوز تعداد دیگری با توجه به اینکه لیست مفقودان توسط دستگاه های اجرایی و فرمانداری آزادشهر جمع بندی شد متوجه شدیم که تعداد بیشتری در این تونل محبوس شده بودند.

وی بیان کرد: محبوس شدگان از جمله پیمانکاران بخش خصوصی بودند که در لیست پرسنل معدن اصلی قرار نداشتند اینها در تونل محبوس شدند که ما عملیات امدادرسانی را از طریق دو جبهه تونل شماره یک و تونل شماره دو در حال انجام هستیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در حال حاضر عملیات کاهش گاز متان و مونوکسید کربن در  انتهای تونل شماره یک معدن آزادشهر در حال انجام است که اگر به صورت مطلوب برسد عملیات جستجو از حفاری‎های بعدی آغاز می‎شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار