مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ضبط دو دستگاه تانکر عراقی قاچاق و صدور ۸۴۰ میلیون ریال جزای نقدی برای متخلفین خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،داریوش جودکی ، از ضبط دو دستگاه تانکر عراقی قاچاق در استان خبر داد طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه دو قاچاقچی را به اتهام مباشرت در قاچاق دو دستگاه تانکر عراقی دستگیر کرد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این شعبه  علاوه بر ضبط تانکر ها متخلفین را به مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  همچنیین از صدور ۲ ۰ ۲ میلیون ۹۷۵ هزار و۸۹۰ ریال جریمه نقدی به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق لوازم خانگی در استان طی مدت مذکور خبر داد.

وی تصریح کرد: دو قاچاقچی به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق ۹۰ عدد ماهی تابه با خودرو پراید ملکی خود توسط شعبه اول مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به اتهام حمل و مباشرت درکالای قاچاق دستگیر شدند.

جودکی افزود: علاوه بر ضبط کالا، این متهین جمعا به پرداخت ۲۰۲ میلیون و ۹۷۵  هزار و ۸۹۰ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی همچنین از صدور ۲۷ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط ۳۰ حلقه لاستیک قاچاق در مدت مذکور خبر داد و گفت: یک قاچاقچی لاستیک خارجی به اتهام عرضه و نگهداری کالای قاچاق 8۳۰ حلقه لاستیک خارجی بدون پرداخت عوارض گمرکی، توسط شعبه پنجم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه دستگیر شد و علاوه بر ضبط کالا محکوم به پرداخت مبلغ ۲۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  هم چنین از صدور بیش از ۶۴۴ میلیون ریال جریمه توسط شعب تعزیرات حکومتی کرمانشاه برای ۳ متخلف در مدت ذکر شده خبر داد.

وی با اشاره به رسیدگی به ۳ فقره از پرونده‌ها توسط شعب اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: در مجموع برای قاچاقچیان ۶۷۷ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۷۹۴ ریال جریمه نقدی صادر شده 
است.

جودکی از جریمه دو قاچاقچی به اتهام حمل ۳۲۹ ثوپ انواع البسه و کفش قاچاق نیز خبر داد و افزود: این قاچاقچیان به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق ۳۲۹ ثوب انواع پوشاک و کفش 
خارجی در اداره تعزیرات حکومتی کرمانشاه علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۲۹ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۷۹۴ ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۵۰۰۰ نخ انواع سیگارت خارجی از یک قاچاقچی خبر داد و افزود: به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۳۱۵ میلیون و ریال محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  از دستگیری یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۱۴۸ دستگاه پنکه خارجی نیز در این مدت خبر داد که در شعبه هشتم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی به جریمه ۹۷ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۶۷۳ ریالی محکوم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار