نمونه بارز این بی توجهی،را می توان این روزها در مخابرات استان به عینه مشاهده کرد ، حدودا سه روز است که مشترکین اینترنت شرکت مخابرات استان ایلام ،قادر به ورود به سامانه "ای دی اس ال " برای شارژ اشتراک اینترنت نمی باشند و پس از ورود به آن با پیام " سایت در حال انتقال وبروز رسانی است لطفا ساعاتی دیگر مراجعه فرمایید"مواجهه می شوند.
کد خبر: ۴۲۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ 14 May 2017

در عصر پیشرفت تکنولوژی و توسعه روز افزون فن آوری اطلاعات وبا ورود سخت افزارهای مدرن و برنامه های متنوع ارتباطی، دنیا باسرعتی غیر قابل تصور به سمت تحقق عینی رویای تبدیل شدن به "دهکده جهانی "در حال نزدیک شدن است.

به گزارش تابناک ایلام،این روزها پیشرفت علم وتکنولوژی ،دروازه های فن آوری در حوزه های مختلف ارتباطی نوین را درنوردیده است ،توسعه روزافزون علم وفن آوری تمامی فاصله ها و مرزهای فیزیکی جهان امروزی را برداشته و افراد مختلف در اقصی نقاط جهان را در فضایی غیر حقیقی گرد هم آورده است.

امروزه اینترنت بعنوان نماد پیشرفت علم وفن آوری در حوزه های مختلف زیستی انسان نفوذ ورسوخ کرده و هرروز نسخه ای نوین وبروز تر از ابزار ارتباطی به مخاطبین پرتعداد عرضه می کند.امروزه بسیاری از امورات مردم ما ، از کسب خبر وارسال دیتا گرفته تا ارتباط و انجام امور اقتصادی ،مالی و خرید وحتی امور اداری وخدماتی اینترنت پایه شده اند ،برهمین اساس است که این ابزار نوین با سرعت باورنکردنی به درون خانه ها نفوذ کرده ودر سبد احتیاجات ضروری خانوارها جایی گرفته است.

در استان ما هرچند تنوع شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی تاحدودی شکلگیری انحصار شکنی از شرکت مخابرات بعنوان بزرگترین شرکت ارتباطی خصولتی را رقم زده است ،اما کماکان این شرکت پایه واساس ارایه خدمات اینترنتی وحتی تامین کننده پهنای باند سایر شرکتها نیز محسوب می شود.

اما شاید این انحصار در ارایه خدمات اینترنتی،بنوعی بر کیفیت خدمات به مشترکین پرتعداد اثر گذاشته  و مهمتراز همه بی توجهی ها به مطالبات و نیازهای مشترکین را رقم زده است .

نمونه بارز این بی توجهی را می توان این روزها در مخابرات استان به عینه مشاهده کرد ، حدودا سه روز است که مشترکین اینترنت شرکت مخابرات استان ایلام ،قادر به ورود به سامانه "ای دی اس ال " برای شارژ اشتراک اینترنت نمی باشند و پس از ورود به آن با پیام " سایت در حال انتقال وبروز رسانی است لطفا ساعاتی دیگر مراجعه فرمایید"مواجهه می شوند.

این درحالیست که این شرکت چند روزیست که این سایت را جابجا کرده و بجای درج پیام صدر الاشاره ،اگر واقعا به بدنبال مشتری مداری و احترام به حقوق آنان می بودند ،با اعلام آدرس سایت جدید ،می توانستند مشترکین را از سردرگمی وبلاتکلیفی نجات دهند.

خبرنگار ما برای پیگیری این مشکل ،امروز به شرکت مخابرات استان ایلام مراجعه و در کمال تعجب ،پس از چند روز انجام ،خبر جابجایی سایت را از متصدیان اینترنت در یافت نمود . موضوعی که می توانست در همان روز اول از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی ودر ج آگهی ونصب بنر در سطح معابر صورت پذیرد ،تا این همه بی توجهی به حقوق مشترکین را شاهد نباشیم.

شایان ذکر است براساس اعلام مدیریت تجاری مخابرات منطقه ایلام ،آدرس سامانه "ای دی اس ال" برای خرید شارژ یا سایر امورات مربوطه به سامانه زیر انتقال یافته است

www.adsl.tci.ir


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
با سلام و تشکر بابت خبر خوبتون چون واقعا این چند وقته در گیرش بودیم .فقط یه نکته ای که هست www. نداره آدرس سامانه مخابرات باید حذف بشه ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار