نماینده مردم ایلام در مجلس ششم گفت: مردم باید با مشارکت حداکثری در این رویداد ملی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.
کد خبر: ۴۲۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 15 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالرضا حیدری زادی  در جمع حامیان دکتر روحانی در آبدانان مطرح کرد: انتخاب مجدد دکتر روحانی در 29 اردیبهشت مهر تاییدی بر خردورزی، عقلانیت و پیشرفت ایران اسلامی است.

حیدری زادی افزود: صداقت، شفافیت را از ویژگی های مهم نامزدهای ریاست جمهوری برشمرد و گفت: راه پیشرفت و آبادانی کشور از مسیر انتخابات و گزینش نامزد اصلح می گذرد.

وی  از مردم خواست با مشارکت آگاهانه در انتخابات، نقش واقعی خود در پیشرفت ایران اسلامی به نمایش گذارند.
 
همچنین  دکتر جواد شرف خانی سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام  اظهار  کرد: صداقت، شفافیت و تدبیر را از ویژگیهای مهم نامزدهای ریاست جمهوری برشمرد.

وی با اشاره به آیه ۵۸ سوره نساء گفت: خداوند در این آیه به همه ما امر مینماید که امانت ( امانت حکومت) را به اهلش بسپارید و کسی که بخواهد بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزند باید در دوران تبلیغات با صداقت و شفافیت تمام وارد صحنه شود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی در ادامه افزود: کسانی که دانشگاهها را امنیتی کردند و دانشجوی ستاره دار بوجود آوردند و مطبوعات را تهدید و توقیف میکردند اکنون با شعار فضای باز دانشجوی و آزادی مطبوعات و قلم وارد صحنه شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار