مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور بیش از ۱۱۶ میلیون ریال محکومیت برای قاچاقی لوازم آرایشی در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 20 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل  ازمهر ، اداریوش جودکی، از دستگیری یک قاچاقی لوازم آرایشی در استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یک قاچاقچی ادکلن را به اتهام حمل کالای قاچاق در مدت ذکر شده دستگیر کرد.

وی افزود: تعزیرات حکومتی این قاچاقچی را به پرداخت یک برابر و در خصوص مباشرت به دو برابر ارزش ریالی کالا با رعایت ماده ۶۳ قانون  و تعدد تخلف محکوم کرد.

جودکی تصریح کرد: برابر قوانین مذکور این قاچاقچی جمعا به مبلغ ۱۱۶ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۹۰ ریال علاوه بر ضبط ادکلن های مکشوفه محکوم شد.

برخورد با حامل بدون مجوز ذغال بلوط درختان جنگلی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، هم‌چنین از برخورد با متهم دیگری در رابطه با حمل بدون مجوز ذغال درختان جنگلی بلوط خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه نیز یک متهم که  بدون هیچ مجوز و پروانه بهره برداری و حمل از دستگاه و یا متولی خاصی اقدام به حمل تعداد ۳۶ کیسه ذغال از درختان جنگلی بلوط کرده بود مورد برخورد قرار گرفت و علاوه بر ضبط کالای فوق محکومیت ریالی برای وی صادر شد.

وی افزود: تعزیرات حکومتی بر اساس ماده ۴۸ و تبصره های ۲ و ۳ ماده مذکور از قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل و مراتع، شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قاچاق بودن کالا را محرز و وی را از حیث مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۱۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق 
دولت محکوم کرد.

صدور ۱.۵ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان در استان کرمانشاه

جودکی در بخش دیگر اشاره ای به اقدامات تعزیرات حکومتی در مبارزه با کالای قاچاق در استان داشت و تصریح کرد: در این راستا کالاهای قاچاق ضبط و با قاچاقچیان برخورد می شود.

وی از اعمال جریمه نقدی برای قاچاقچیان توتون، البسه و سیگار طی ۴۸ ساعت گذشته  خبر داد و گفت: پرونده این قاچاقچیان در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و منجر به صدور رای گردیده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: این قاچاقچیان به اتهام مباشرت و حمل در قاچاق تعداد ۹ کارتن توتون، ۷۳۸ ثوپ البسه و ۲۶۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی بر اساس صورتجلسه کشف و علیرغم اظهارت ودفاعیات بلاوجه وغیر موثر و عدم ارائه اسناد مثبته که پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا مجموعا به پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۴۹۸ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۶۲۵ ریال محکوم شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار