رئیس هیأت دوچرخه‌سواری سمنان:
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان گفت: چهار شهرستان گرمسار، سمنان، شاهرود و دامغان صاحب پیست دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حبیب‌الله غزنچای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری سمنان اظهار کرد: طبق تقویم ورزشی که داریم، برنامه‌ها را در استان پیش می‌بریم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری کورس شاخه دور حذفی به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: این رقابت‌ها در بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان اضافه کرد: هشت شهرستان در استان سمنان داریم که از این تعداد، دو تیم در بخش آقایان و بانوان و در مجموع ۱۶ تیم، هشت تیم در بخش آقایان و هشت تیم متشکل از رکاب‌زنان بانوان از سراسر استان در این پیکارها حضور خواهند داشت.

غزنچای با اعلام اینکه چهار شهرستان گرمسار، سمنان، شاهرود و دامغان صاحب پیست دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس می‌شوند، تصریح کرد: طرح‌ها و پیشنهادها به اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و دستگاه‌های مربوطه ارائه شده است و در دست احداث قرار دارد.

وی اظهار کرد: استان سمنان ظرفیت‌های خوبی در ورزش دوچرخه‌سواری دارد و با اجرای درست طرح‌های استعدادیابی، این ظرفیت‌ها باید پرورش داده شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار