گردهما یی دهیاران وشوراهای اسلامی بخش مرکزی و کلاشی جوانرود با حضور معاون امورروستایی استانداری کرمانشاه وبخشداران بخش مرکزی وکلاشی این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۴۲۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، مدیر کل امور روستایی استانداری کرمانشاه با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت : در دولت تدبیر وامید تحول بزرگی در حوزه روستاها انجام شده است.

امیر ظهرابی به اعتبارات ارزش افزوده اشاره کردوافزود: از ابتدای سال 95 تاکنون 170 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به تناسب جمعیت روستاها در چند مرحله به حساب دهیارها ی استان کرمانشاه وارز شده است. وی اظهارداشت : از محل فروش نفت نیز یکهزارو 870 تن آسفالت به 45 روستای استان تخصیص پیدا کرده است.  ظهرابی از افزایش اعتبارات به بخش روستایی خبرداد ویادآورشد: امیدواریم این اعتبارات با توان بیشتردهیاران به نحوماسبت تری در روستاها هزینه شود.

بخشدارمرکزی جوانرود نیز از حضور پر شور مردم در انتخابات قدرانی کرد وگفت: مردم با این شعور سیاسی نشان دادند به مسائل کشور بی تفاوت نیستندوقطعا این انتخاب وحضور تاثیر گذارخواهدبود. فرزادپرگر افزود: با همت دهیاران سال گذشته اتفاقات خوبی علیرغم کمبوداعتبارات پروژ های خوبی در روستاها این شهرستان به سرانجام رسیده است که نوید بخش روزهای خوبی برای روستاها خواهدبود. وی اظهارداشت : دیوارکشی ، احداث پل ، هدایت آبهای سطحی ، احداث پارک و... ازجمله این پروژه ها است.


بخشدار کلاشی جوانرود هم با تقدیر از حضور پرشور مردم درانتخابات گفت: مردم با این حضور شوروشعورسیاسی و اتحادوانسجام خودرا به جهانیان نشان دادند. نامدارحسینی به فعالیت های انجام گرفته در روستاهای بخش کلاشی اشاره کردوافزود: سال گذشته نزدیک با همت دهیاران ومشارکت مردم نزدیک به 10 میلیارد ریال در حوزه عمرانی روستا ها ی این بخش هزینه شده است . وی اظهارداشت : دفع آبهای سطحی ، احداث پارک ، احداث پل ، دیوارکشی و... بخشی ازاین پروژها است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار