رئیس جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب از برگزاری المپیاد ورزشی- امدادی نونهالان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 24 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،محمد مردانی، از برگزاری المپیاد ورزشی- امدادی نونهالان در سرپل ذهاب خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب برای اولین بار به منظور آشنایی نونهالان  با حوادث ومقابله با حوادث احتمالی اقدام به برگزاری المپیاد ورزشی- امدادی در یکی از مهد کودک‌های سرپل ذهاب کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: این المپیاد برای اولین بار در شهرستان سرپل ذهاب و با  همکاری مربیان  بهزیستی سرپل ذهاب، راهنمایی ورانندگی این شهرستان، نیروی انتظامی، آتشنشانی و اورژانس سرپل ذهاب برگزار شد و ۴۰ نونهال ۳ تا ۵ ساله در آن شرکت داشتند.

وی افزود: ۴۰ کودک نونهال این شهرستان با چگونگی استفاده از کیف امداد، چگونگی استفاده از کپسول اطفاء حریق، برنامه های ترافیکی، نحوه برخورد هنگام زلزله وخروج از آن و پناه گرفتن در مکان امن، تاریخچه هلال احمر، صلیب سرخ، تجهیزات آمبولانس، شماره تلفن های اورژانس، امداد، آتشنشانی، پلیس۱۱۰و کمک های مقدماتی امداد آشنا شده و آموزش لازم را فرا گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب در پایان ضمن تقدیر از دستگاه ها و نهادهای یاری رسان در برگزار این برنامه از آشنایی کودکان حاضر در مهدها و مدارس به طور فصلی با دستگاه های فشار سنج و دیگر تجهیزات هلال احمر خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار