مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با اشاره به آغاز به‌کار نمایشگاه ضیافت در این شهرستان، گفت: عرضه کالاها در نمایشگاه ضیافت کرمانشاه با تخفیف 20 درصدی انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 24 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،بنفشه امامی‌نیا ، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و در راستای رفاه حال شهروندان برای تولید اقلام مورد نیاز آن‌ها نمایشگاه ضیافت در کرمانشاه عصر روز گذشته افتتاح شد.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه محل این نمایشگاه را انتهای پارک شاهد، محل دایمی نمایشگاه‌های کرمانشاه اعلام و بیان کرد: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعات 9 تا 12:30 دقیقه و عصرها ساعت 15 تا 20 پذیرای همشهریان هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه در قالب 100 غرفه در فضای 2 هزار مترمربع بر پا شده است، افزود: این غرفه‌ها شامل مواد شوینده، مواد لبنی و پروتئینی، مواد غذایی، خشکبار، برنج، صنایع‌دستی و... است.

به گفته امامی‌نیا تخفیفی که برای نمایشگاه در نظر گرفته شده 20 درصدی است و محصولات عرضه شده در نمایشگاه نیز بهترین کیفیت را دارند.

این مسؤول اضافه کرد: کالاهایی همچون برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ منجمد در این نمایشگاه در راستای رفاه حال شهروندان به نرخ مصوبه دولتی عرضه می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار